Followers

Monday, May 30, 2011

my new hair

hello my dear blogger fren...ni x de keje sbnrnye...so buat2 ade kje...
huhuhu:-)

setelah sekian lame membela rambut panjang
yg hampir-hampir smpai ke pinggang.....



huhu..ni la rambut kesayanganku
yg hanya tinggal kenangan....

mule aku menyimpan niat nk potong pendek trus..huhu.. dgn keberanian... mmg aku beranikan diri pn nk potong..\ sbb da rosak da rambut... ni la hasil rambut baru.. sbnrnye ni da lme punye..mse bln 9/2010...hehe... sje bru update.... tp mmg kire berani la aku potong rmbut sependek ini...




haha...this is fendi..my best fren time sekolah rendah...
dia la yg sudi teman aku mse buat rambut ...

haha..ni la my new hair lepas di setting...
tp bkn btol2..
blum siap lg ni.. bg 70%... jap ye...

hah ni la baru rambut betul.. ni yg aku suke.. cantik x???
cantik kn..hahaha...
perasan.. tapi nasib baik la cun gak. x la nyesal potong pendek pn...


No comments:

Post a Comment