Followers

Monday, June 7, 2010

Best Bits of Project Alpha Season 2

Project alpha season 2 sudah sampai ke penghujungnya. Pada season 2 ini, saya berasa sangat gembira dan terharu sebab saya dapat menyertai beberapa episode dan minggu project alpha yang di siarkan. Walaupun ada beberapa minggu dan episode tidak dapat saya sertai, tetapi saya sangat gembira dapat menyertai beberapaepisode project alpha yang disiarkan setiap minggu. Pelbagai kenangan saya lalui sehingga tidur tidak menentu. Jadi selepas berakhirnya project alpha season 2 ini, saya tidak akan melepaskan peluang untuk menyertai project alpha musim 3 pula. Tentu lebih menarik dan banyak aktiviti yang akan di berikan.Tunggu giliran untuk menyertai season 3 pula.

So, sempena beraknirnya season 2 ini, saya ingin menyatakan blogger yang saya amat meminati iaitu Nikki Cheong. Pada saya, dia seorang blogger yang sangat simple dan cool. Dia tidak terlalu over berbanding blogger-blogger lain. Apabila di Tanya soalan oleh jojo juga, dia dengan relax menjawab. Saya suka apabila jojo menemuramah beliau ketika episode 8 season 2 dan ketika itu dia bersama sepupunya. Pada episode itu, saya rasakan dia sanagt lucu dan sempoi. Dia sangat comel dan perbuatannya sangat spontan dan meyakinkan saya dia seorang blogger yang sangat serius dalam membuat keputusan. Blog beliau juga boleh di katakana simple dan smart. Jojo juga sangat comel dan nampak relax bertanyakan soalan pada mereka ketika itu. Saya juga kerap melawati blog Nikki Cheong dan saya sukakan isi yang entry-entry yang ditulis. Oleh itu, saya akan jadikan Nikki Cheong sebagai mentor untuk menjadikan Blog saya lebih menarik dan mempunyai isi-isi atau entry yang di minati soleh semua blogger-blogger.

sangat enjoy dengan project alpha season 2 dan jangan lupa tonton video daripada episod 47 hingga episode terakhir 50 :


EPISODE 47



EPISODE 48



EPISODE 49



EPISODE 50



Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

No comments:

Post a Comment